Wednesday, March 7, 2007

Castele de nisip

Acum vreo câteva zile am văzut pe blogul Hiacintei un quiz despre cărţi. După ce m-am jucat şi eu să văd ce carte sunt [se zice că-s Alice’s Adventures in Wonderland ], am văzut că s-a mai jucat şi luciat.

Dar eu am continuat joaca şi am dat de un quiz mai interesant. Iată rezultatul:


You're Spain!

You like rain on the plain, as well as interesting architecture and
a diverse number of races and religions. You like to explore a lot, but sailing,
especially in large groups, never really seems to work out for you. Beware of pirates
and dictators bearing bombs. And for heavens' sake, stop running around bulls!

It's just not safe!

Take the Country Quiz

at the Blue Pyramid

Tare m-am bucurat, că mie mi-a rămas sufletul în Spania, acum vreo câţiva ani. Tot ce-am văzut acolo mi-a plăcut [fiecare piatră şi fiecare fir ars de iarbă].

Şi cum mergeam noi pe cel drum, deodată am tot dat peste silueta lui Don Quijote, care ne spunea că pe acolo hoinărise şi el.

Unii spun că ar fi de necitit cartea asta, dar eu nu cred că-i aşa. Deşi e drept că am avut nevoie de răbdare, pentru că povestea nu are ritmul trepidant[?!] al vieţilor noastre, nici superficialitatea cu care suntem obişnuiţi.

Şi tot din cauza Spaniei, m-am îndrăgostit de ciclism. Revenită acasă, am dat de La Vuelta [pe Eurosport,] adică Turul ciclist al Spaniei şi la început mă uitam de dragul peisajelor, iar apoi am început să înţeleg ce-i cu sportul ăsta. Aşa că, dacă tot a venit primăvara, mă gândesc că mai e un pic şi începe Il Giro. Abia aştept. Şi de Italia mi-e dor.

2 comments:

Anonymous said...

bine ca ai fost in spania, ca, daca te duceai in thailanda si-ti placea, ajungeai, doamne fereste, spectatoare de K1

vic

white noise said...

k1 n-are peisaje :-)
dar nici coridele nu-mi plac.