Saturday, March 10, 2007

Relaş, în câteva acte

N-am prea citit eu săptămâna asta, dar măcar am terminat [încă de ieri] ce aveam de lucru.[Nu de alta, dar mă şi vedeam stând cuminte în casă şi lucrând până duminică spre miezul nopţii.]

Şi aseară am sărbătorit, în felul meu. Mi-am adus aminte ceva foarte important:

I know life sometimes can get tough! and I know life sometimes can be a drag!
But people, we have been given a gift, we have been given a road
And that roads name is... rock and roll!

pentru detalii:

Am citit eu câte un pic şi săptămâna asta, care aproape a trecut. Am citit câteva proze de Raymond Carver, aşa amestecate, din cele două volume pe care le am, adică Taci, te rog! şi Despre ce vorbim când vorbim despre iubire. Dar proza scurtă nu e punctul meu forte [când mi-e lumea mai dragă, atunci se termină], o cam evit.

Şi aseară, la îndemnul lui Sever Voinescu am citit Caragiale, Groaznica sinucidere din strada Fidelităţii. Minunată presă avem [aşa zice şi Cărtărescu]!

Acum citesc Attila Bartis, Mama mea, Cleopatra [aş vrea să văd şi spectacolul, într-o zi; deşi nu-mi plac traducerile la cască]. Şi am mai aflat că Bartis a fost la Cluj, împreună cu Anamaria Pop, traducătoarea lui[şi nu numai].

Era să uit, am găsit un top 10 al poetelor. În rest, ce să mai spun... Au trecut zilele babelor şi s-a înnorat.

2 comments:

Anonymous said...

of, am terminat si eu, in sfirsit, adevarul ala despre sascha knisch. si m-a enervat la culme. si redactarea, si traducerea, si cartea in sine. tu ai priceput, pina la urma, care era spilul?

vic

white noise said...

eu l-am luat drept roman polisist si atat. sigur, pretentiile autorului au fost mult mai mari, dar toata partea cu Fundatia aia mi s-a parut ratata.