Saturday, June 23, 2007

Pana mea

Altă idee pentru a promova revista asta n-am. De ce s-o promovez: PENTRU CĂ MERITĂ!

Aşa că, urmează un anunţ publicitar: cine ar vrea să citească Pana mea, să lase un comentariu aici sau pe blogul lor. Se numără cititorii! Pentru a vedea despre ce-i vorba, citiţi sumarul: nr. 1 şi nr. 2.

Eu cred că ar trebui să o citească mai ales cei care vor să scrie, să vadă ce şi cum. Sigur, ar fi bine să citească şi reviste străine, de exemplu The New Yorker, World Literature Today şi multe altele. Nu de alta, dar nu-mi place să aud „ aşa ceva nu s-a mai făcut!"; iar la privirile contrariate ale celor din jur, să se adauge: „ei, sigur, s-a făcut acolo, la ei, în State/în Franţa/adică prin alte părţi. [Sunt reviste excelente şi-n franceză, dar nu le ştiu eu; oricum, am văzut odată o cărţulie, eu am crezut că-i ediţie bibliofilă, dar ea era revistă trimestrială.]

Şi oamenii obişnuiţi ar trebui să citească Pana mea. Uite-aşa, just for the fun of it; şi să afle din ce parte vin tinerii scriitori. Unii deja au ajuns.

No comments: