Monday, June 18, 2007

Waiting for the Fall

Am citit eu în Cotidianul de azi că miercuri apare ultima carte din colecţia de literatură din acest sezon: Susan Sontag, În America.
Dar la toamnă, din 12 septembrie, vin alte cărţulii.
Pot să trec şi eu nişte preferinţe?
Pot, că-i blogu' meu.

Deci:
William Styron, The Confessions of Nat Turner
Don DeLillo, Underworld sau Libra [eu le-aş vrea pe amândouă]
Sau poate reeditaţi Golemul lui Gustav Meyrinck, am eu cartea pe undeva, dar am cam rupt-o; aşa citesc eu uneori, urâââââât. Aş mai vrea şi nişte romane de Joyce Carol Oates, dar o să-mi reproşati că-s vândută americanilor.[Vize n-aveţi?] Da' dacă spun c-aş vrea şi-o carte de Dino Buzzati poate vă schimbaţi părerea. Şi poate descoperiţi nişte cehi, polonezi, unguri aşa deştepţi ca Attila Bartis.

Şi dacă tot se zvoneşte că o să includeţi şi autori români, aţi putea începe cu un roman anonim de prin secolul XIX, Elena sau aşa ceva? Doar am auzit de el/ea, dar nu-i de găsit.

Şi-aş mai vrea Vonnegut, A Man Without a Country (ştiu că nu-i roman)
Philip Roth, American Pastoral ( că nu ştiu ce face Poliromu'; cred că mă fierbe în apă seacă, cum bine zicea bunica mea).

8 comments:

Anonymous said...

eu parca as vrea ragtime a lui doctorow. da' nu la cotidianul. as prefera sa iasa la curtea veche. :)

vic

white noise said...

si eu as vrea... multe-as vrea.

da' la cat am dat pe carti in ultimul timp, m-as multumi si cu unele mai ieftine.

Anonymous said...

Golemul a fost reeditat de curand. cauta pe net, parca la nemira.
nu vreau sa ia vacanta cotidianul :(

white noise said...

o sa caut prin librarii, multumesc pt. info.
dar la cotidianul ar fi fost mai ieftin, si-n momentul asta conteaza fiecare leu.
prea mi-am facut de cap saptamana trecuta, cumparand de toate.
nici mie nu-mi place vacanta cotidianului si oricum, e ciudat ca vara toata cultura... ingheata:-(

Hellene, tomata cu scufiţă said...

Nici n-am stiut ca se intrerupe colectia de la Cotidianul. :( Poate pana la toamna mai citesc din cele aparute pana acum ca prea s-au adunat. Eu as vrea ceva de Italo Calvino :D ca tare-mi place cum suna si nu m-ar deranja sa am in colectie "Daca intr-o noapte de iarna un calator".

white noise said...

toata lumea pleaca-n vacanta.
of, asa-s unii, norocosi. da' las' ca poate plec si eu.

despre Calvino: a fost preluat de polirom, Daca intr-o noapte de iarna...a aparut anul trecut.

Anonymous said...

autorii sint luati pe edituri. adica don de lillo probabil va merge de-acum la corint (leda). nu cereti cotidianului (adica editurii univers) ce nu poate. si-asa au scos niste carti care... am indoieli in ceea ce priveste copyright-ul. noroc ca n-au aflat agentii autorilor. oricum, in pagina de garda e o brambureala...

white noise said...

am dat si eu niste exemple de autori care m-ar interersa. as putea sa mai dau si altele, dar nu-i cazul deocamdata. astept sa vad ce mi se ofera:-)
oricum, in materie de DeLillo, Corintu' a dat un rateu maxim.