Saturday, July 28, 2007

Înapoi la cele importante

Pentru că am găsit pe internet un interviu cu Luminiţa Marcu, publicat în Orizont, un interviu cu Mircea Cărtărescu, din Time Out Bucureşti, un interviu cu Anamaria Pop, spun aici ce vroiam să zic mai demult: cele mai bune interviuri sunt cele din Noua literatură. Şi încă ceva: eu încă n-am găsit numărul 6, despre care se spunea, acum o lună, că o să apară în curând. Dar încă mai sper! O fi apărut sau nu?

Azi am cumpărat Dilemateca, numărul pe august, adică 15. N-am citit-o decât foarte parţial. Mi-au atras atenţia: dosarul Mircea Cărtărescu, Cartea de Vizită a lui Mircea Horia Simionescu, un interviu cu Gabriel Liiceanu şi un profil Răzvan Penescu.

Am citit editorialul lui Mircea Vasilescu şi-mi dau seama, că dorinţa lui e doar un vis. Îşi doreşte, ca liceul să formeze cititori.

3 comments:

Anonymous said...

"în interiorul sistemului artistic românesc, sîntem cîţiva care, printr-o minune, parcă n-am moştenit tembelismul restului"
(luminita marcu)

"sintem citiva oameni de valoare in romania. de ce sa ne certam intre noi?"
(costel casuneanu)

:)))))))))))))

vic

white noise said...

io pe ce lume traiesc????? io de ce nu stiu cine-i costel asta?

Anonymous said...

ei, lasa, crede-ma ca nici nu-ti doresti sa stii. :))))

vic