Monday, February 25, 2008

Smile!

Am găsit o jucărea, numai bună să aducă un zâmbet când e nevoie.
Hello...I'm sorry!....I Like You!
Cea mai bună replică: Almost love you, but like you!
N-am găsit jucăreaua aşa, oriunde, ci pe-un blog cu nume simpatic:
Din jurnalul unei (gospodine) ratate.
Azi o să mai trec nişte bloguri pe unde le este locul:
-oficiale:
rutine birocratice
Delaskela
Florin Hălălău
Stare de urgenţă
-despre cărţi
capricornk13
Ultima carte pe care am citit-o
Taraba cu cărţi
-de citit
Blog de senzaţii
De-a şotronu ondinna
dream film & miso soup
Despre muzică şi muzicieni
Oblio-minded
Dar mai întâi mă duc să mă plimb, nu prin Praga [deşi mi-aş dori]...

4 comments:

gyrovague said...

ha! merci:)

white noise said...

il citeam de ceva vreme, era asa, un viciu ascuns. da' acu' am zis sa ies la lumina:-))))))))

Anonymous said...

Si eu mersic
Praga e faina rau, sa mergi...:)

white noise said...

@ ioana - tare-mi place mie cum scrii. la Praga sper sa ajung intr-o zi.
alte comentarii o sa le fac pe blogul tau :-)