Monday, June 9, 2008

Celebrul Animal





... pe strada lui Quijote!








Cătălin Lazurca, dorind altceva, ca şi cum s-ar despărţi într-un fel de celebrul animal.










V. Leac












Şi Leac ne-a citit texte, nu ca data trecută când nu ne-a lăsat nici măcar
să ascultăm cd-ul, cel cu visele. Dar între timp mi-a trecut supărarea. Cum? Întrebaţi-l pe Seymour!



A citit dintr-o antologie,
La Neagra. Ei au scris-o, ei o citesc, ei ştiu ce-i cu ea. Cerc închis. Deranjăm cumva?

Oricum norii s-au emoţionat atât de tare, că a urmat o ploaie cu spume. Aşa că ne-am refugiat în Cărtureşti, unde am văzut documentarul despre Ioan Timiş Palatinus, iar Marius Ciupertea & Robert Şerban au mai adăugat câteva vorbe despre acest personaj de poveste.

Au fost două zile foarte frumoase. Mulţumim, Cosmin!

4 comments:

Anonymous said...

Of, of, sa nu stii tu ce-i cu "La Neagra"... Mi-ai stricat seara :)

white noise said...

eu as pune mai multe of-uri ca-s o gramada de carti de care nu stiu nimic. da' nimic. desi eu as vrea sa stiu.
am pus la-ul in titlu, desi nu m-ajuta la nimic

Anonymous said...

"La neagra" a iesit dupa tabara de poezie de la Savarsin, din toamna lui 2007. Vasile Leac a organizat toata treaba impreuna cu filiala USR Arad. Scrie-mi pe email o adresa si-ti trimit un exemplar.Adresa o gasesti in "Cartea tuturor..."

mhm

white noise said...

@mhm- multumesc! cred ca o sa-mi fac un strop de curaj si o sa scriu.