Friday, June 6, 2008

Tentaţii

Ce mi-aş cumpăra de la Bookfest, dacă aş ajunge acolo:
Attila Bartis, Plimbarea, Polirom
Gyorgy Dragoman, Regele alb, Polirom
Peter Esterhazy, Harmonia Caelestis, Curtea Veche
Eugen Negrici, Iluziile literaturii române, CR
Svetlana Cârstean, Floarea de menghină, CR
Sebastian Reichmann, Mocheta lui Klimt, CR
Anca Mizumschi, am uitat titlul, nu şi editura: Brumar
John Updike, Fugi, Rabbit, Humanitas
J.M. Coetzee, Maestrul din Petersburg, Humanitas

Vreau neapărat cartea lui Şerban Foarţă, publicată la Art [l-am văzut azi vorbind despre ea la Tv, dar m-am emoţionat aşa de tare, încât altceva nu mai ştiu], poate şi Tovarăşe de drum, de la Polirom, dar nu ştiu dacă o să pot să citesc aşa ceva.

Am văzut şi lista lansărilor de la Vinea, în afară de Andrei Codrescu şi Ruxandra Cesereanu, nu ştiu niciun nume. Poate dă cineva meditaţii gratuite şi-mi spune cam ce ar trebui să caut; dar nu ştiu când o să găsesc.

Se mai lansează şi alte cărţi interesante, dar le-am cumpărat deja:
Mitoş Micleuşanu, Kasa Poporului, Polirom
Ştefan Manasia, Cartea micilor invazii, CR [am văzut imagini de la lansare, erau pe acolo doar vreo 3-4 poeţi]

Dar la târg nu o să ajung, lista de cumpărături rămâne valabilă pentru când o fi să fie.

10 comments:

Hiacint said...

Şi pe mine mă tentează cam aceleaşi, pluuus abia abia aştept să apară Omul fără însuşiri. Poate în ediţie nouă reuşesc să îl citesc :)

white noise said...

@Hiacint - nici eu nu m-am incumetat sa citesc Musil. dar, cine stie, poate o s-o fac si pe asta, intr-o perioada mai tihnita.

am adaugat in wishlist:-) un roman al lui Coetzee, se spune ca ar fi despre Dostoievski

Anonymous said...

Hihihi, stiu ca nu te consoleaza cu nimic, dar mi-am luat eu cateva carti de pe wishlist-ul tau :) Scriu maine care sunt :)

Pup mult!

white noise said...

@Ionuca- lasa ca ma fac eu mare si ajung eu la targ intr-o zi. asa zic de fiecare data, stiu :-)
au aparut si prin librariile de aici cateva din cartile astea, ieri mi-am luat menghina si mocheta.
hugs!

dragoş c said...

ma gandeam sa-mi iau si io esterhazy, dar cand am vazut cat e de groasa, vreo mie de pagini, de n-o poti tine in mana, m-am razgandit. nu mai pot citi carti asa de groase, n-am terminat nici acum iosif si fratii sai... daca o vei citi sa-mi spui (harmonia)...

white noise said...

@Dragos C- n-am vazut cartea, si pe mine ma sperie astea masive, n-am timp pt ele :-(
dar esterhazy as citi. depinde si de pret. mai vad eu.

Anonymous said...

"Poze cu zimţi" se numeşte cartea Ancăi Mizumschi de la Brumar. Foarte bună. lansarea a fost sîmbătă seara la Cărtureşti.

white noise said...

@Florin Hălălău - mulţumesc! încă nu-i în librării, dar o să fie în curând. cu brumarul n-am probleme :-)
si multumesc pt vizita & comentariu!

Anonymous said...

Micul Print, asa se numeste cartea lui Serban Foarta, fara diacritice.

white noise said...

multumesc! inca n-am citit-o, dar am reusit sa o cumpar. vreau sa recitesc varianta cu diacritice :-) si apoi sa o citesc pe asta, fara.
ai citit-o cumva?