Monday, December 22, 2008

Fantezii

Am mai primit o leapşă complicată de la Mircea Pricăjan. Sună cam aşa: ce idee din literatura SF mi-ar plăcea să văd materializându-se cât timp fac umbră pământului. Ziceam să răspund mâine, dar pe urmă mi-am dat seama că, dacă mai amân mult, nu o să mai am ce să răspund.

Iniţial voiam să spun ceva despre călătoriile în timp, dar am văzut că despre Maşina timpului a scris Costi Gurgu. Eu aş vrea să întâlnesc un tralfamadorian*, mai ales în momentele grele. Să ieşim frumos din timp şi să vedem toate momentele dintr-odată, aşa, pentru ridicarea moralului.

Aveam de gând să spun despre teleportare, dar a scris Tuşa Vero. Dacă nu se inventează teleportarea mai repede, eu nu prea ştiu cum voi mai ajunge în Bucureşti [şi m-aş duce la diverse lansări de carte şi la diverse întâlniri cu anumiţi scriitori; la o lansare ajung sigur, nu încape nicio discuţie, numai să apară cartea!]

Aşa că nu ştiu ce să mai zic. Aş inventa eu dacă aş putea nişte maşini deştepte care să scoată e**-urile din locurile-n care n-au ce căuta.

Văd că nu-s în stare să dau un răspuns prea inteligent, aşa că zic şi eu cu totul altceva. A apărut Orizont, nr. 12 [printre altele puteţi citi un interviu cu Radu Vancu]. A apărut şi noua literatură, nr. 18, am văzut-o eu la Humanitas & Caligraf.

Later edit: Leapşa merge la DoDu!

*pentru detalii căutaţi Abatorul 5, Kurt Vonnegut
** celelalte vocale nu mă deranjează

4 comments:

Anonymous said...

Pai da si tu leapsa mai departe

white noise said...

@DoDu- pai n-am avut curaj, ziceam ca poate lumea nu vrea. dar daca vrei, cu drag astept sa zici ceva :)

Mircea Pricăjan said...

dintre toate ideile sf, eu tocmai de asta cu timpul nu m-as atinge niciodată. orice altceva, calatorii intergalactice, citirea gandurilor, teleportarea, orice, orice. nu stiu, dar am impresia ca-n clipa in care am incepe sa ne facem de cap cu timpul totul s-ar duce de rapa.

white noise said...

@Mircea Pricajan - ma jucam si eu, dar daca ma gandesc bine, pe mine ma sperie experientele genetice pe care deja le facem pe scara industriala