Wednesday, February 11, 2009

Valentine's, dar poetic

Ies din muţenia autoimpusă [care va mai continua un pic, n-o să scriu prea curând despre vreo carte], pentru a da o mână de ajutor celor care caută un cadou potrivit pentru Valentine's. Sărbătoarea asta are sens acolo unde se poate pune întrebarea Would you be my Valentine? Drept pentru care ei au cadouri diverse din care [teoretic] pot să aleagă.

Am primit un e-mail de la Academy of American Poets. Am mai scris despre site-ul lor, unde pot fi găsite multe şi mărunte. Acum au nişte felicitări frumoase, care pot fi descărcate şi trimise în lumea largă.

Eu aş alege felicitarea alăturată; iar poezia în întregime, scrisă de e.e.cummings, poate fi citită aici.

3 comments:

Anonymous said...

Ah, eu l-am descoperit pe cummings in liceu, nu mai stiu prin ce concurs fericit de imprejurari. Si mi-a venit instantaneu in minte o alta poezie, imi pare mie si mai potrivita pentru aceasta ocaziune, si anume "i carry your heart with me (i carry it in my heart)". Frumos.

white noise said...

@oompa- am gasit poezia de care zici, trec aici link-ul pt curiosi:
http://www.poemhunter.com/poem/i-carry-your-heart-with-me-2/

Anonymous said...

touching:-))