Friday, March 13, 2009

Confuzie sau nu?

Am citit mai întâi pe diverse site-uri/bloguri că Roberto Bolaño a primit un premiu acordat de NBCC [ National Book Critics Circle] Award pentru 2666.

După care am citit în CotidianulO carte cu numărul fiarei în titlu ia National Book Award. N-am de gând să spun nimic despre titlul ăsta numai bun pentru presa noastră de scandal, alta e problema mea.

Din câte ştiu eu NBCC Award nu e National Book Award, acesta e dat de National Book Foundation.

Oricum, toată lumea bună a aflat că au mai fost descoperite două romane ale lui Roberto Bolaño. Vor fi publicate în curând.

Şi mă tot gândesc la cuvintele astea: "I am sure I will die unpublished" [is one quotation attributed to his diaries by La Vanguardia.]

4 comments:

allé said...

By the way: Te'am adăugat la blog-roll'ul meu :)

Anonymous said...

mi-am cumparat ieri 2666 de aici de la viena:) abia astept:) e imensa, cred ca are 700 de pagini si e format mare cartea; 25 eur:)

Anonymous said...

eu astept sa apara intr-o editie de "buzunar"; e inr-adevar ditamai caramida (1000 de pagini si cam 28 de euro). Pina atunci ma delectez cu nuvelele:-)

white noise said...

@alle - mersi :)
@capricornk13 & raluca- lasa ca ma fac eu mare si mi-o cumpar si eu :)))))
sper s-ajung cat de curand intr-o tara civilizata, sa-mi iau niste carti.
de pe amazon n-am incercat inca sa cumpar, dar cred ca ar fi si asta o solutie.