Thursday, June 25, 2009

Pe ce am dat banii

Nu am acum timp de poveşti despre târgul de carte, poate mâine. Trec aici doar lista cu cărţile noi. Majoritatea-s cumpărate, unele-s primite [mulţumesc mult!]

Roberto Bolano, Târfe asasine, Curtea veche
Fraţii Presniakov, Ucide arbitrul, traducere de fraţii Vakulovski, Art
William Saroyan, Comedia umană, Rao
Jose Eduardo Agualusa, Vânzătorul de trecuturi, Leda
John Updike, Gertrude şi Claudius, Paralela 45
Dan Gulea, Domni, tovarăşi, camarazi. O evoluţie a avangardei române, Paralela 45
Diana Geacăr, Frumuseţea bărbatului căsătorit, Vinea
Andra Rotaru, Într-un pat sub cearşaful alb, Vinea
Cristian Popescu, Caiet de citire şi de caligrafie, Vinea
Gelu Diaconu, Antipoeme, Vinea
Richard Wagner, Cretă neagră, Paralela 45
Rolf Bossert, Stau pe treptele vântului, ICR
Constant Tonegaru, Plantaţia de cuie, Vinea
Kazuo Ishiguro, Nocturne, Polirom
Vladimir Sorokin, Kremlinul de zahăr, Curtea veche
Cosmin Perţa, Bocete şi Jelanii, Biblioteca de poezie
Ofelia Prodan, Ruleta cu nebuni, Vinea
Stoian G. Bogdan, Chipurile, Cartea românească
Daniel D. Marin, l-am luat deoparte şi i-am spus, Brumar

Le-am văzut, le-am comandat şi vor sosi în curând:
Kerouac, Vagabonzii Dharma, Polirom
Kerouac& Burroughs, Şi hipopotamii au fiert în bazinul lor, Polirom
Florin Manolescu, Mentaliştii, CR
Şerban Anghene, Viaţa unui şef de departament, CR

Mai vreau şi câteva cărţi de la Brumar, dar nu le-am luat de acolo, le voi lua de aici:
Lucian P. Petrescu, Dezorbirea
Mihai Vieru, Shinobi
Michel Martin, nu ştiu ce titlu are

11 comments:

MB said...

Un adevarat tezaur, pentru care te felicit si te invidiez in acelasi timp. In special pentru Updike,Gulea, Tonegaru si bineinteles Saroyan. Oare de ce iti place Kerouac?

GentleArsonist said...

ma intreb in cat timp o sa le citesti :)

white noise said...

@Mario Barangea- am un fix cu kerouac, nu doar cu el, ci cu toata generatia

@GentleArsonist- majoritatea-s carti de poezie, astea nu se termina niciodata de citit :)

MB said...

Am doua nume carora le inchin altare: Tom Waits si Lester Bangs. Primul pentru muzica, al doilea pentru ce a facut cu Rolling Stones (revista). Spre rusinea mea, abia de curand am descoperit pe Hart Crane, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Oricum, americanii (de Nord) au ceva special. Nici englezi, nici francezi...

white noise said...

nici canadieni :)

daniel said...

Felicitari pentru Agualusa, sunt curios cum o sa ti se para. Oricum, sa stii ca a fost adus la noi de aceeasi persoana care l-a adus, si-l va aduce in continuare, pe Bolano.
Cat priveste canadienii, poate e bine sa incerci si ceva mult mai proaspat, ti-am vorbit despre el, Rawi Hage, cu Jocul Lui De Niro. Pariez ca-ti va schimba impresia despre ei!

white noise said...

@daniel - suna interesant agualusa si era la jumatate de pret la bookfest.
pt canadieni n-am bani deocamdata si nu cred ca vor fi gasibili la biblio...

daniel said...

Asa e, Juze Eduardu Agualuza (cum se citeste) suna bine, de-abia astept urmatoarea carte. Iar Hage..., nu stii ce pierzi. Am vazut ca pe site-ul editurii e cu reducere 20%.

white noise said...

@daniel - inca n-am citit, iar reducerea aceea e prea mica, la targ a fost 50%.

daniel said...

@white noise: Ei, cum asa, ca eu am vazut 30% reducere? Cred ca ai tu noroc la carti! Oricum, orice reducere e buna. Spor la citit!

white noise said...

@daniel- eu am luat agualusa cu 17 lei [la bookfest] si pe site-uri se vinde cu 35,09. la cifra asta se calculeaza reduceri diverse.
deocamdata citesc bolano, incet de tot.