Wednesday, September 9, 2009

Diverse

Nu ştiu ce-am făcut de-am primit o invitaţie la Plai, adică la un festival ce va avea loc la sfârşitul acestei săptămâni la Muzeul Satului Bănăţean [aşa că să nu-l căutaţi prin Bucureşti, că nu-i acolo, e la noi, la ţară]. Trebuie să mă uit cu atenţie pe program, să văd ce nu trebuie să pierd.

 Altceva ce să vă mai spun? Am început să scriu câte ceva despre Annie Proulx [termin eu azi, mâine]. Am citit cu plăcere cartea asta, deşi mi-am adus aminte foarte bine filmul [dar nu ştiu de ce în locul lui Kevin Spacey îl tot văd pe Jeff Bridges].
Prin alte părţi cititul e o pedeapsă absolut legală. Sper că aţi aflat, dacă nu, citiţi aici.
Şi ar mai fi de citit şi nişte interviuri cu:
Ştiu că s-au mai pus linkurile astea şi pe alte bloguri, dar le trec şi eu aici.

Poza e de pe icanhascheezburger, normal.

3 comments:

Tomata cu scufita said...

Te conving cumva sa facem cunostinta la Plai? :D

white noise said...

@Tomata - poate, nu stiu :)

white noise said...

@Mariana - dar să fie pentru ultima dată, că prima sigur nu e