Thursday, February 18, 2010

Lectură suplimentară

Vineri dimineaţa am aflat că de la 6 urma să fie o lectură în cafeneaua de la MLR, o întâmplare cu muzică (Mircea Tiberian) şi poezie (Claudiu Komartin).  M-am bucurat mult că am aflat la timp , din mai multe motive, unele neculturale [sau mai ştii]: pentru prima dată am băut şi eu ceai la halbă.

Nu prea mi-au reuşit pozele, doar câteva:

Poeziile citite au fost unele mai noi,  altele apărute deja în volum [Am ales una* deja publicată pentru că nu ştiu ce soartă vor avea cele noi]. Lorena Lupu  a citit Din confesiunile unei fracturiste, dar eu nu-s de acord cu interpretarea ei [parcă a vrut să contrazică tot ceea ce zisese Komartin despre poezia asta.] Dacă stau bine să mă gândesc nu prea vreau să mai ascult niciun actor rostind o poezie, oricum nu la o seară de lectură. Îmi ajunge vocea  autorului, care, de obicei, prin felul în care citeşte, spune multe despre el şi mai îmi dă şi o cheie de lectură.

Claudiu Komartin citind* din Anotimpul său

Vezi mai multe video din Evenimente


Cred că a fost cel mai bun loc în care Komartin a citit să nu scriu (jurnal)

Şi câteva secunde cu Mircea Tiberian

Vezi mai multe video din Evenimente

No comments: