Saturday, July 10, 2010

Poveşti cu pds(57) încorporat

Multe poveşti frumoase s-ar putea broda în jurul celor ce se întâmplă la Institutul Blecher. Eu observ doar că am fost la prima ediţie [când au citit Dan Coman şi Sorin Despot] şi la ultima [cei criticaţi fiind Moni Stănilă şi Cosmin Perţa] din primul sezon. Dar şi din al doilea sezon am fost tot la prima ediţie [cu Radu Vancu şi Ioana Bogdan] şi ultima [cu Răzvan Ţupa şi Sorin Delaskela]. Am mai fost şi la ediţia specială, care a făcut parte din întâmplările Târgului Naţional al Cărţii de Poezie. Cu puţin noroc voi mai ajunge la o ediţie specială, care va avea loc la Bistriţa, în timpul altui festival de poezie. [Am mai spus câte ceva şi despre o ediţie la care n-am fost, dar tare aş şi vrut să fi fost: ediţia a III a, în care au citit Marin Mălaicu Hondrari şi Gabriel Daliş; povestea oficială aici]. 

Cam toate ediţiile urmează acelaşi scenariu. Nici ultima nu a fost altfel. Mai întâi sunt prezentaţi combatanţii şi citesc ce au de citit.

Răzvan Ţupa:



Sorin Delaskela:



După lecturi, urmează o scurtă pauză [salvatoare pentru fumători],  şi apoi discuţiile, care mie îmi  par a fi partea cea mai importantă din tot ce se întâmplă la clubul de lectură, pentru că sunt tot timpul foarte serioase, aplicate pe text; aşa au fost în Dharma Bar, aşa sunt şi în Sala Oglinzilor.

Dialog Komartin - Ţupa


Dialog cu Delaskela



Pds-ul de azi: Răzvan Ţupa citeşte din corpuri român3şti



Alte poveşti mai spun când o să am o zi mai bună. Până atunci nu spun decât: ne vedem la Bistriţa! Sper!

2 comments:

ofelia said...

ca de obicei, esti in miezul evenimentelor. dar acum este vara si ne bucuram de ea:)

white noise said...

@ofelia - eu una ma bucur de vara. dar nu e de vina vara, is prea multe povesti de spus, de asta aparent tac. dar nu tac, incerc sa-mi pun gandurile in ordine.