Monday, October 25, 2010

Foto

Ieri am fost la Arad, unde are loc un festival francofon, Amifran; eu m-am dus să văd spectacolul bistriţenilor, trupa de teatru fiind condusă/comandată/coordonată [nu ştiu care verb s-ar potrivi mai bine] de Camelia Toma [scenografia: Ana Toma].


Fără legătură cu spectacolul, alte poze făcute prin teatru

şi prin împrejurimi:


În seara asta am fost în barul lui Mişu, Povestea vorbii. A fost o lectură Tudor Creţu [a citit din nou câte ceva din acele poeme live, care vor apărea cândva în volum]:
 Şi vor mai fi lecturi pe acolo, rămâne de văzut cine va mai citi.

2 comments:

anca giura said...

Auzi,:) dar din Festivalul de Teatru Clasic de la Arad din toamna asta ştii ce-ai ratat( sau poate nu?:))? ,,Shakespeare-ul'' Teatrului din Chişinău...A fost delir, m-aş duce şi a suta oară să-l revăd.

white noise said...

@anca giura - eu as zice ca am ratat tot festivalul