Thursday, December 16, 2010

Îngheţuri, dezgheţuri

A nins, e totul sau alb, sau cenuşiu, sau îngheţat. Din fericire pot sta cu obloanele trase şi nu ies din casă decât dacă vreau. Ieri n-am vrut, azi mă mai gândesc. Şi blogul e uşor îngheţat dar din alte motive. Aş fi vrut să povestesc mai mult despre lectura suedezilor de la Cărtureşti, mai ales că la final am primit un cadou neaşteptat: Sofia Stenstrom mi-a dăruit cartea ei. Nu ştiu dacă o meritam, i-am spus doar că mi-a plăcut mult cum a citit [aş fi ascultat-o ore întregi, aşa, fără să înţeleg] dar şi ce a citit [noroc cu traducerile]. 


Am vrut să spun câte ceva şi despre festivalul de literatură, care a  avut loc la Timişoara, la începutul lui decembrie. A scris Marius Chivu câte ceva despre cele întâmplate atunci; aveam de gând să povestesc, mai ales că săptămâna trecută din emisiunea Adelei Greceanu am reuşit să ascult doar interviul cu Robert Şerban. Poze de la lecturi nu am, aşa că pun aici doar una cu Petre Stoica [dintr-un documentar prezentat în cadrul festivalului; a mai fost unul, despre boema timişoreană].

Am şi citit câteva cărţi despre care aş fi vrut să scriu.

No comments: