Saturday, February 19, 2011

PdS 76

În fiecare zi îmi propun să scriu ceva pe blog. De obicei renunţ cu mult înainte de  a începe, dar tot am vreo câteva ciorne ascunse pe aici. Azi o să apară la timp pds-ul. L-am trecut la locul lui şi pe cel de săptămâna trecută, am transcris de atunci poezia, doar introducerea am scris-o acum. Pentru sâmbăta asta am ales două poezii, am senzaţia că au ceva să-şi spună una alteia. 

Petru M. Haş
lectura de apoi

răsfoieşte-mă
Doamne
şi pune-mă
cu grijă la loc
dar mai înainte de toate
dă praful de pe mine
cu palma ta divină
sau dacă-ţi stă
la îndemână
cu o cârpă
sau cu ce poţi


Ionel Ciupureanu
Vreau să-ţi spun

Dar cuvintele se scutură şi mor
şi să le tot ştergi
este oribil

aşa făceam eu
şi eram conştientă
şi bărbatu-meu a venit pe la cinci.


2 comments:

Yigru Zeltil said...

Foarte simpatic Petru M. Haș... a debutat în îndepărtatul an 1969, dacă nu mă înșel!

white noise said...

da, in 1969
in volum