Wednesday, June 8, 2011

Premiile USR 2010

Azi s-au dat premiile USR, toată povestea a fost transmisă în direct, pe internet. Am găsit înregistrarea :

Mă bucur mult pentru Rareş Moldovan şi Sorin Despot.

proză: Radu Mareş
poezie: Ion Mureşan
critică: Mihai Dinu
debut: Sorin Despot
traduceri: Rareş Moldovan
premiul Andrei Bantaş: Petru Ilieşu & Domnica Drumea

Nu comentez nominalizările, dar nici măcar ele nu pot schimba un adevăr mai mult decât evident: Rădăcina de bucsau e unul dintre cele mai bune romane din literatura română.

3 comments:

ovidiu nimigean said...

Buna WN, esti tot timpul pe faza! Ma bucur ca ai repetat acum impresiile bune despre Rdb. Cu drag, o.

white noise said...

hei, salutari :) fac si eu ce pot pe aici, am cam fost lenesa si n-am scris cum trebuie despre carti.
eu n-am dat inca de vreun cititor care sa nu aiba o parere foarte buna despre radacina asta :))

dragoş c said...

referitor la radacina de bucsau, aici suntem foooarte de acord!