Wednesday, July 27, 2011

Ar trebui să fie fără titlu

Ziua de sâmbătă a început cu un dialog între editorii de poezie prezenţi la Bistriţa [Svetlana Cârstean, Claudia Fitcoschi, Cosmin Perţa, Claudiu Komartin, Gavril Ţărmure]  şi s-a încheiat cu lecturile de la Sinagogă. Ultima dintre ele, cea a lui Emil Brumaru, s-a transformat într-o poveste care ar trebui ţinută minte.

Iar Galeria Lina a găzduit două expoziţii: cea de fotografii, despre care am zis şi una de carte de poezie. Editurile prezente: Pandora M, Cartier, Charmides, Tracus Arte, Casa de Editură Max Blecher, BrumaR, Cartea Românească.


 .

La Sinagogă au fost mai întâi două lansări de carte: Lentile de contact, de Adriana Barna[carte apărută la Charmides, prezentată de Ovidiu Pecican; am pe undeva o fărâmă din cele întâmplate la acea lansare, dar unde?],  şi Fără titlu, Cosmin Perţa[prezentarea fiind făcută de Radu Vancu şi Claudiu Komartin], cartea apărută la Paralela 45.

Undeva pe la minutul 1:30 şi ceva, Komartin citeşte o poezie din acest volum:


Din fericire, am reuşit să filmez întreaga lectură a lui Cosmin Perţa, mi s-a părut a fi una dintre cele mai bune din întregul festival:


Dar nici cele ce au urmat nu au fost mai prejos. 

Svetlana Cârstean:


Rita Chirian [ tare rău îmi pare că am pierdut prezentarea făcută de Radu Vancu]:


Iar la final a fost Emil Brumaru, despre care va fi vorba într-un episod viitor, nu ştiu în care.

------------

*în imaginile de mai sus: Cosmin Perţa, Emil Brumaru, Claudia Fitcoschi, Svetlana Cârstean, Gavril Ţărmure, Marin Mălaicu Hondrari, Claudiu Komartin, Dan Coman, Radu Vancu, Adriana Barna.

No comments: