Friday, July 29, 2011

XXIV & XLIII

Astea-s ediţiile Institutului Blecher care au avut loc la Bistriţa. Ce s-a întâmplat anul trecut am povestit atunci [sau citiţi ce s-a scris pe  blogul oficial].

Anul acesta am filmat şi începutul şi sfârşitul, dar important e cuprinsul, adică lecturile şi discuţiile. Textele pot fi citite pe blogul Institutului Blecher. 

Ana Donţu


Emilia Zăgrian


Încep discuţiile. Cum cei din sală nu aveau la îndemână textele  citite, Komartin îl provoacă la dialog pe Radu Vancu. Şi îi invită să citească pe cei mai tineri poeţi veniţi la Bistriţa special pentru festival [mai puţin unul dintre ei, evident].

 Andreea Teliban

Radu Niţescu

Alexandru Văsieş

4 comments:

Anonymous said...

m-ai dărîmat cu ce a apărut undeva în dreapta blogului, Mariana Marin, Poezia Poeziei.
am sentimentul că m-am născut cu ochii închişi, cu urechile nedeschise şi cu pielea de piatră, fără să pot respira.
Undeva aiurea în mine există şi Mircea Ivănescu şi Mariana Marin şi Nichita şi Doamna Stela şi Petre Stoica şi Blaga şi Anonim din Maramureş. şi nu doar ei.
e aiurea, îţi spun, e aiurea cu mine.

white noise said...

sincera sa fiu, n-am inteles exact ce vrei sa spui, de asta am si tacut atatea zile.
dar cred ca e aiurea cu toti, adica cei cu care nu e aiurea nu citesc poezie.
si totul e atat de aiurea incat nici nu stiu daca are sens ce am zis

Anonymous said...

are sens ce ai zis, pentru că eşti o femeie frumoasă.
poezia se respiră, tu ştii prea bine. e respiraţia aceea, totdeauna. totdeauna în sensul clipei după clipă, nu ştiu să spun fix.
vai ce-mi place cuvîntul fix.
şi nu e vorba de citit poezie, ci de simţit. sigur, poezia e şi o descifrare proprie, înseamnă şi educaţie. educaţia înseamnă îngrădire. doamne, am spus multe prosziore acum. orice ar fi pe lumea asta, poezia e altceva. aşa îl visez pe Mircea Ivănescu, spunînd asta. cred că e prieten deja cu tatăl meu, vechi contabil cu ochelari pe-acolo.

Anonymous said...

îţi spun, e aiurea cu mine.