Monday, February 18, 2013

O dublă lansare, dar mai veche

Ar fi multe de povestit, pentru că multe s-au întâmplat între timp [adică în lunile astea de pauză]. Totuşi, dacă mă gândesc bine, n-am fost la prea multe lansări, pentru că au devenit atât de previzibile încât mă plictisesc foarte tare. M-am dus doar atunci când ştiam sigur că vreau cartea despre care era vorba.

Pe la sfârşitul lui noiembrie s-a întâmplat o dublă lansare pe care nu o puteam rata, şi pentru că nu puteam rata întâlnirea cu Moni Stănilă şi Alexandru Vakulovski. Cele două volume, Sagarmatha, respectiv Daţi foc la cărţi au apărut la Tracus Arte.

N-am făcut multe poze, dar cred că am surprins exact ce trebuia:  
 



Alexandru Vakulovski
citesc & mă rog III

citeam şi m-am gândit să
mă rog Doamne

Iisuse dar vreau să mă
rog şi am uitat ce am
vrut să mă rog

aşa că fă-mă Doamne să
uit tot ceea ce mă roade
şi e inutil
(Dă foc la cărţi, Doamne!)

No comments: